dinsdag 26 januari 2016

Give away: de uitslag :-)

De afgelopen twee dagen heb je je in kunnen schrijven voor deze give away!
Het is altijd afwachten hoeveel lezers het deeleconomie-initiatief van SnappCar met een leuke korting willen uitproberen. Het waren er, om heel exact te zijn, 
precies 0!
Wat een giller, maar goed, dat kan gebeuren :-)

Deze vouchers verdwijnen natuurlijk niet bij het oud-papier, maar zullen wij in de komende periode uitdelen aan diegenen die kennis willen maken met SnappCar.

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Leuk dat je er kennis mee wilt maken! Ik zal je vandaag een voucher mailen, ok?

      Verwijderen
  2. Tja, ik ben al gebruiker van Snappcar en het is voor je eerste boeking, dus helaas, helaas, ik kon niet reageren!
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hanna, leuk dat je alsnog reageert! Ik weet niet of SnappCar bij het invoeren van de code controleert of het ook echt de eerste boeking is... Het valt te proberen, nu er geen andere gegadigden zijn :-)
      Stuur anders alsnog even een mail, dan stuur ik jou een voucher.

      Verwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Totaal aantal pageviews